Een abonnement bestellen

BESTELHANDLEIDING & TIPS  (PDF)

1. VANAF WANNEER? (seizoen 17—18)

  • Een abonnement bestellen kan via onze website vanaf zaterdag 10 juni, omstreeks 10u. Vanaf 10u is ons onthaal ook telefonisch bereikbaar, voor als je op problemen botst tijdens je bestelling.
  • Heb je geen computer met internetverbinding, kom dan op zaterdag 10 juni vanaf 10u naar het Heilig-Hartcollege in Waregem. Daar staan heel wat computers en krijg je hulp bij het bestellen.
  • Vanaf maandag 12 juni kan je tijdens de kantooruren terecht bij ons onthaal, daar helpen we je graag bij het bestellen van je abonnement. 

2. JE PERSOONLIJKE ACCOUNT

  • Via het mannetje (naast het winkelmandje, rechts bovenaan) kan je inloggen of je gegevens wijzigen.
  • Je account bevat de volgende zaken:
    • Persoonlijke gegevens (naam, adres, e-mailadres...)
    • Communicatievoorkeuren (hier kan je je aan- of afmelden voor onze nieuwsbrieven)
    • Wenslijstje
    • Mijn tickets (hier vind je na betaling je e-tickets terug)
    • Bestelhistorie (hier vind je een overzicht van al je bestellingen)

3. TARIEVEN

  • Met het tarief abonnement geniet je van € 2 korting per ticket, met uitzondering van enkele voorstellingen.
  • Afrekenen aan tarief abonnement is enkel mogelijk bij een bestelling van minstens vijf verschillende voorstellingen.
  • Bij het bestellen van je abonnement kan je ook tickets aan andere tarieven bestellen (bv. als je bij één of meerdere voorstellingen kinderen, familieleden of vrienden wil meebrengen die geen abonnee zijn). Selecteer hiervoor een van volgende tarieven:
    • standaard
    • < 26 jaar
    • < 13 jaar (bij familievoorstellingen)
  • Bij het bestellen dien je zelf het gewenste tarief te selecteren, bij elk ticket en elke plaats die je kiest in de zaal. Wees hier alert voor.
  • Per voorstelling kunnen max. vijf losse tickets bijbesteld worden. Indien je er meer wenst, dien je te wachten tot de start van de losse ticketverkoop op 14 juni.
  • Opgelet: aan de ingang worden regelmatig controles uitgevoerd op tarieven.

TIP: Maak gebruik van het wenslijstje. Hiermee kan je je favorieten al op voorhand in één lijst samenzetten. Op het moment van je reservatie bespaar dit je heel wat tijd. Onderstaand filmpje toont hoe dit werkt.

4. RESERVERING & PLAATSING

  • Door een voorstelling aan je winkelmandje toe te voegen, zijn er nog geen plaatsen gereserveerd voor jou. Klik na het toevoegen op reserveren om je plaatsen vast te leggen.
  • Bij voorstellingen in een genummerde zaal kan je ook zelf je plaatsen kiezen. Kies plaatsen die aansluiten bij reeds gereserveerde stoelen. Een lege stoel overslaan kan niet.
  • Als je kiest voor automatische plaatsing krijg je de best beschikbare plaatsen van het moment en kom je sneller doorheen de bestelprocedure. Je toegekende plaatsen verschijnen in je bestelgegevens.
  • Gaat het om een voorstelling in een niet genummerde zaal dan zal je geen zaalplan te zien krijgen, maar geef je enkel het gewenste aantal tickets per tarief op.
  • Let op: als je voor het afrekenen je bestelling toch nog wil wijzigen (aantallen, tarieven of plaatsen), dan worden de door jou gekozen plaatsen geannuleerd en moet je voor deze voorstelling opnieuw een keuze maken uit de op dat moment nog beschikbare plaatsen.

5. BETALING

  • Betalen kan online met debet- en creditkaarten of per overschrijving via het veilige Ingenico-Ogone systeem. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.
  • Wanneer je betaling is geregistreerd, ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je een link naar je account waar je de e-tickets kan terugvinden indien je koos voor directe betaling. Heb je de betaalmethode overschrijving gekozen, dan vind je in de bevestigingsmail de nodige informatie waarmee je de overschrijving kan uitvoeren. Betaal tijdig anders worden je tickets automatisch geannuleerd.

6. TICKETS

  • Standaard werken we met e-tickets, die je terugvindt in je account (via onze website).
  • Wil je toch tickets per post toegestuurd krijgen, selecteer dan bij het afrekenen de aflevermethode 'post'. Hiervoor betaal je € 1,50 verzendkosten per bestelling. Dit wordt manueel verwerkt en kan een tijdje op zich laten wachten.

VIDEO 

Opmerking bij video: als je gebruikmaakt van het wenslijstje staan je gewenste voorstellingen al meteen klaar om toe te voegen aan je winkelmandje en je plaatsen te reserveren. Dit maakt stap 2 veel gemakkelijker.

 

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.