'Voorlopig' uitverkocht = zet je op de wachtlijst

Do 03 september 2020

Onze oprechte dank voor het vertrouwen. Echt. De start van ticketverkoop was - gezien de omstandigheden - succesvol. Vele voorstellingen staan nu op 'voorlopig' uitverkocht, omwille van de beperkte capaciteit (150 in plaats van de meer dan 450 zitjes). Zet je daarom zeker op de wachtlijst. Van zodra we meer mensen in onze zalen kunnen toelaten, nemen we contact met je op.

NEWSUPDATE 28-08-2020: Belangrijke wijziging i.v.m. tickets bestellen voor seizoen 20-21

Eind deze week bleek het betalingssysteem achter 'Reserveer nu, betaal later' niet waterdicht te zijn. Omdat we iedereen een vlotte start willen beloven, hebben we besloten om terug te keren naar een normale verkoop (met de garantie dat we bij annulatie van activiteiten iedereen contacteren en terugbetalen).
 

NEWSUPDATE 25-08-2020: Alles wat je moet weten over de ticketverkoop (20-21)

Op zaterdag 29 augustus kan je vanaf 9.00u je plaatsen reserveren voor de voorstellingen en vormingen voor seizoen 20-21. Traditioneel is de start een druk moment op onze website en lijnen. Om alles vlot te laten verlopen, geven we je graag de volgende info en tips mee.

1. Persoonlijke account

  • Online bestellingen gebeuren via een account. Dit is een persoonlijk profiel dat je kan aanmaken en raadplegen via de website.

  • Heb je al een account, controleer dan nu al je persoonlijke gegevens (gebruikersnaam, wachtwoord, e-mailadres, adres). Heb je nog geen account, maak dan een account aan via de website.

2. HANDIG: het wenslijstje

  • Wat je eveneens nu al kan doen is de gewenste voorstellingen/concerten toevoegen aan je wenslijstje. Onderstaande video van vorig seizoen is nog steeds relevant en laat zien hoe het werkt.

     


     

  • Je wenslijstje maakt deel uit van je persoonlijke account. Je kan er je favorieten klaarzetten voor bestelling. Zo hoef je bij de start van de verkoop niet meer te zoeken in het volledige podiumprogramma en kan je deze in één keer vanuit je wenslijstje aan je winkelmandje toevoegen. Dit kan via de knop "Alles in winkelmandje" (bovenaan). Voorbeeld:

     


     

     

  • Klik hierna op het winkelkarretje (icoontje) rechts bovenaan en vervolgens op de knop "reserveren" onderaan de pagina. De volgende stap is om voor elke voorstelling je aantallen, tarieven te kiezen. Je doet dit voor elk ticket, per activiteit.

3. De wachtrij

  • Om je een vlot bestelproces te garanderen, stellen we op 29 augustus een wachtrij in op onze site. Dit betekent dat slechts een beperkt aantal gelijktijdige bezoekers wordt toegelaten op de site. Je zal dus op een wachtrijpagina terechtkomen. Maar iedereen start op gelijke voet. Iets voor 9.00u zal een onschuldige hand de volledige wachtrij door elkaar schudden. Je hoeft dus geen verschillende pc's open te zetten of de dag voordien in te loggen.

  • Blijf op deze pagina en na een tijdje kom jij aan de beurt. Voorbeeld:

     

 4. Je bestelling in 6 stappen

  1. Inloggen (via LOG IN of het mannetje rechts bovenaan op de site; met je gebruikersnaam en wachtwoord).

  2. De voorstellingen (min. 5 als je wil genieten van onze abonnementskorting) toevoegen aan je winkelmandje. Je kan ook vormingen toevoegen aan het mandje. Let wel: deze tellen niet mee voor je abonnement.

  3. Het aantallen, tarieven kiezen, per ticket, per activiteit.

  4. Klik op afrekenen.

  5. Je bestelling nakijken.

  6. Je reservatie afronden.

  • Van zodra je aan stap 3 begint, heb je 55 minuten om je bestelling af te ronden. Bovenaan je scherm zal een klokje verschijnen.

  • Dit seizoen zijn er geen genummerde zitjes. Op de avond van de voorstelling krijg je - samen met je bubbel - door ons zaalpersoneel een plaats toegewezen.

  • Na betaling ontvang je je tickets op je account. Je tickets zullen pas beschikbaar zijn van zodra we zeker weten dat de voorstelling doorgaat en we je betaling ontvangen hebben.

  • GOED OM WETEN: van zodra we door de huidige maatregelen een activiteit moeten annulmeren of verplaatsen, ontvang je van ons zo snel mogelijk een bericht. Betaalde tickets worden terugbetaald.

Meer info over het bestellen van een abonnement vind je op deze infopagina.

5. Hulp bij bestellen

  • Op 29 augustus is ons onthaal telefonisch bereikbaar (tussen 9u en 12u) voor vragen bij het online bestellen. Tel 056 62 13 40.

  • Vanaf maandag 31 augustus kan je met vragen aan de onthaalbalie terecht (tijdens de kantooruren).

  • Ook op facebook zijn we actief. Stuur ons gerust een privé-bericht.

We wensen je een vlotte bestelling.

CC De Schakel

 

Nieuws

Cookies en Privacy

Deze website gebruikt cookies. Je kan dit uitschakelen in je browser, maar bepaalde delen van de website zullen niet langer werken. CC De Schakel respecteert je privacy. Raadpleeg onze privacyverklaring voor alle info.

Privacyverklaring

X

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.