Losse tickets


Start ticketverkoop 20-21

De reservatie van losse tickets start op zaterdag 29 augustus, omstreeks 9.00u. Zo start iedereen dit seizoen op gelijke voet.

Losse tickets kan je reserveren via onze website. Vanaf maandag 31 augustus kan je dat ook doen aan de onthaalbalie of via de telefoon. Bestel je minder dan 10 dagen voor de voorstelling, dan betaal je aan de balie.

Hoe bestellen?

Tickets bestel je via onze website, aan de onthaalbalie of via de telefoon.

ONLINE

  • Duid steeds het juiste tarief aan. Voor losse tickets kies je voor //standaardtarief//.
  • Na bestelling ontvang je een bevestigingsmail (op het e-mailadres dat je opgaf in je account).
  • Gaat de voorstelling door, dan ontvang je uiterlijk 1 maand voor de voorstelling een mail met de betalingsmodaliteiten. Gaat de voorstelling niet door, dan hoef je niets te betalen.
  • Je dient binnen de 10 dagen te betalen, anders wordt je bestelling automatisch geannuleerd.
  • Standaard werken we met e-tickets, die je terugvindt in je account (via onze website). Je hoeft je tickets niet uit te printen. Breng je tickets mee op je smartphone. Onze zaal medewerkers scannen ze graag voor je in.

TELEFONISCH

  • Onze onthaalmedewerkers doen de bestelling voor jou. Na reservatie ontvang je je tickets in je persoonlijke account. Deze worden actief van zodra we de betaling ontvangen. Heb je geen account dan sturen we de tickets op per post. Hiervoor betaal je € 1,50 verzendkosten per bestelling.
  • Enkel voor gratis voorstellingen worden geen tickets opgestuurd.
  • Telefonisch bestellen kan tijdens de kantooruren. 

AAN DE ONTHAALBALIE

  • Onze onthaalmedewerkers doen de bestelling voor jou. Na betaling krijg je je geprinte tickets.
  • De onthaalbalie is open tijdens de kantooruren en op avonden van een voorstelling of filmvertoning. Kom bij voorkeur tussen 19.00u en 19.30u.

Betaling

Betalen kan online met debet- en creditkaarten of per overschrijving via het veilige Mollie-systeem. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.  (let wel: zorg dat je maximumbedrag hoog genoeg staat en hou rekening met de limieten van je betaalmiddelen).

Wanneer je betaling is geregistreerd, ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je een link naar je account waar je de e-tickets kan terugvinden indien je koos voor directe betaling. Heb je de betaalmethode overschrijving gekozen, dan vind je in de bevestigingsmail de nodige informatie waarmee je de overschrijving kan uitvoeren. Betaal tijdig anders worden je tickets automatisch geannuleerd.

Tickets

We dragen graag bij tot een mooiere wereld. Zo ontvang je - na betaling - je tickets als e-tickets in je account (via onze website).

Je hoeft je tickets niet uit te printen. Breng je tickets mee op je smartphone. Onze zaalmedewerkers scannen ze graag voor je in.

Cookies

We maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik van de website te analyseren, om het mogelijk te maken content van derden af te beelden, zoals ook video’s, en voor verschillende andere toepassingen. Deze cookies worden ook geplaatst door derden. Door ‘akkoord’ te klikken, stem je hiermee in. Als je niet akkoord bent, kan je via de knop ‘Instellingen aanpassen’ je voorkeuren opgeven. Meer informatie…

Cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren. Zo wordt je winkelmandje onthouden tijdens de bestelling en kan je inloggen op de website.

Maar cookies zijn ook nodig om de ervaring op de website te verrijken. Bijvoorbeeld media van derde partijen, zoals video's, gaan vaak gepaard met cookies. Ook houden we statistieken bij om de site doorlopend te verbeteren.

Tenslotte worden cookies ook gebruikt om onze marketingactiviteiten, zoals nieuwsbrieven en advertenties, zo efficiënt en persoonlijk mogelijk te maken.

Cookie instellingen