Cultuurcentrum De Schakel

Onder het motto 'als jij niet naar cultuur mag komen, dan brengen we het toch gewoon aan je voordeur' zochten we in ons huidig fris aanbod enkele optredens en voorstellingen die je op een originele manier thuis kan beleven.

Hoe gaat het in zijn werk?

  • Kocht je een ticket voor de voorstelling, dan ontvang je van ons een mail met alle info.
  • Heb je nog geen ticket en ben je nieuwsgierig? Bestel dan een ticket en op een afgesproken moment komt onze Culture Delivery Service de voorstelling in een nieuwe verpakking aan je deur afgeven. Wat er in de goodiebag zit, verschilt van voorstelling tot voorstelling. Maar we beloven je een ontspannend moment.


Ontdek hieronder wat je bij welke activiteit kan beleven:

Frequently asked questions (FAQ)


Ik kocht meer dan 1 ticket voor de geannuleerde voorstelling, krijg ik dan meerdere pakketten?

Neen, per adres bezorgen wij 1 pakket. We kijken na hoeveel tickets je kocht en zullen je pakket ruimer vullen dan iemand die maar 1 ticket kocht. 

Belangrijk: je kiest met zijn allen voor het TAKEAWAYpakket of helemaal niet.
 
Ik kocht ook een ticket voor iemand anders.
Kocht je als bezoeker ook tickets voor mensen buiten de bewoners van je adres en jullie beslissen allen voor het Takeawaypakket te gaan. Geef dan hun adres aan ons door. Dat kan via onthaal@ccdeschakel.be. Dan zorgen wij er voor dat onze cultuurkoerier ook bij hen langskomt.

Belangrijk: je kiest met zijn allen voor het TAKEAWAYpakket of helemaal niet.

Ik had geen ticket voor de geannuleerde voorstelling. Kan ik ook een TAKEAWAYpakket bestellen?
Absoluut. Had je geen ticket voor een geannuleerde voorstelling, dan kan je een TAKEAWAYpakket bestellen.
Klik op 'bestel hier' bij de TAKEAWAY die je wenst, volg de instructies en wij doen de rest.

Let wel: Je hoeft slecht 1 pakket per adres te bestellen. 

Op welk tijdstip ontvang ik mijn goodiebag?
We plannen je pakket te leveren tussen 8u en 18u.
 
Op het geplande levermoment ben ik niet thuis. Wat nu?
We leveren aan huis of op een veilige plaats bij het huis. Is er bij levering niemand thuis, dan bellen we je op om verder af te spreken.
 
Kan ik op een ander tijdstip mijn geschenkpakket ontvangen?
We leveren altijd op vrijdag. Om contact zo veel mogelijk te mijden, is ophalen in het cultuurcentrum niet mogelijk. We onderzoeken momenteel een mogelijkheid om met een externe partner in zee te gaan, waar je je goodiebag kan oppikken.
 
Ik heb mijn pakje niet ontvangen. Wat nu?
Contacteer ons via onthaal@ccdeschakel.be en dan plannen we een nieuwe levering.
 
Kan ik mijn pakket terug omruilen?
Na ontvangst van je pakket, is het niet mogelijk om je pakket terug te sturen of in te wisselen voor een ticket/terugbetaling.
 
Ik ben niet tevreden met de inhoud van het pakket. 
We maken het TAKEAWAYmenu op in samenspraak met de artiest in functie van de reeds betaalde ticketprijs. We kunnen de voorstelling niet laten doorgaan, maar hopen jou iets boeiends te geven. Bovendien help je er de zwaar getroffen artiesten mee. Jouw steun is onschatbaar en samen met de artiesten zijn we je ongelooflijk dankbaar.

Bezoekerszone