Cultuurcentrum De Schakel

Wanneer start de verkoop van de vormingsactiviteiten in het najaar van 2021?

Binnenkort volgt hier meer info ...



Reserveer vanaf  september 2021 je plaats voor een activiteit en dat gedurende het hele seizoen 21-22. Van zodra een activiteit niet doorgaat, nemen we contact met je op en regelen we je aankoop. Tickets reserveren gaat makkelijk online, maar onze medewerkers staan ook paraat aan de ticketbalie om je verder te helpen. 

Hoe kan je een activiteit bestellen?

Een activiteit bestellen kan via onze website, via de telefoon of aan de onthaalbalie.

ONLINE

  • Log in met je Schakelaccount.

  • Ga via de hoofdmenu naar het vormingsprogramma.

  • Klik op de titels of afbeeldingen van de vormingen voor meer info.

  • Klik op de knop “in winkelwagen” als je je wil inschrijven voor de vorming.

  • Klik op “verder winkelen” om nog andere vormingen aan je winkelwagen toe te voegen. Of Klik op “reserveren” om je bestelling af te ronden.

  •  Kies bij het reserveren het gewenste aantal personen/tarief voor elke vorming en klik uiteindelijk op “afrekenen”. (Klik op het rode vuilbakje als je de vorming uit je winkelwagentje wil verwijderen.)

  • Kies het juiste tarief (indien nodig) en de gewenste betaalwijze en klik nogmaals op “afrekenen” om de bestelling af te ronden.

  • Voor vorming worden geen tickets opgestuurd.

TELEFONISCH

  • Onze onthaalmedewerkers doen de bestelling voor jou. Na reservatie ontvang je je tickets in je account. Pas na betaling zijn de tickets actief. 
  • Telefonisch bestellen kan tijdens de kantooruren.

AAN DE ONTHAALBALIE

  • Onze onthaalmedewerkers doen de bestelling voor jou. Na reservatie ontvang je tickets in je account. Na betaling worden je tickets actief.
  • De onthaalbalie is open tijdens de kantooruren en op avonden van een voorstelling of filmvertoning. Kom bij voorkeur tussen 19u en 19.30u.

Betaling

Betalen kan online met debet- en creditkaarten of per overschrijving via het veilige Mollie-systeem. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.  (let wel: zorg dat je maximumbedrag hoog genoeg staat en hou rekening met de limieten van je betaalmiddelen).

Wanneer je betaling is geregistreerd, ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je een link naar je account waar je de e-tickets kan terugvinden indien je koos voor directe betaling. Heb je de betaalmethode overschrijving gekozen, dan vind je in de bevestigingsmail de nodige informatie waarmee je de overschrijving kan uitvoeren. Betaal tijdig anders worden je tickets automatisch geannuleerd.

Tickets

We dragen graag bij tot een mooiere wereld. Zo ontvang je - na betaling - je tickets als e-tickets in je account (via onze website).

Je hoeft je tickets niet uit te printen. Breng je tickets mee op je smartphone. Onze zaalmedewerkers scannen ze graag voor je in.